OFTE STILTE SPØRSMÅL

Kundeservice
Kundeservice
Hvordan kan jeg kontakte deg?
Vi ser frem til å svare på dine spørsmål. Vennligst send en e-post på
Kan jeg bestille fra deg selv om jeg ikke jobber i helsevesenet?
Ja. Alle er velkommen til å bestille fra oss!
FAQ
Har bestillingen min blitt sendt ennå?
Din bestilling sendes vanligvis innen 1-3 dager. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 6 dager, kan det være slik at varen din er på bestilling eller forsinket på grunn av høy belastning. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 7 virkedager etter mottatt leveringsmelding, ber vi deg kontakte vår kundeservice for å følge opp hva som har skjedd med bestillingen din
Jeg vil at bestillingen min sendes til en annen adresse enn min egen, hvordan gjør jeg det?
Du kan gjøre dette ved å fjerne markeringen av boksen Send til denne adressen. Du får muligheten til å fylle ut en annen fraktadresse.
Hva er fraktkostnaden?
Vår fraktkostnad avhenger av hvilken type levering du trenger. Den starter på 69 kr i Norge og ca € 8 for internasjonale kunder. For internasjonale kunder - du må ta hensyn til skatt og mva regler i ditt land. Produktene sendes fra Norge uten moms og skatt, men landet ditt kan bestemme seg for å bruke ekstra spesialavgifter til bestillingen din, avhengig av importreglene i ditt hjemland.
Hvilke land sender du til?
Vi sender til disse landene: Australia, Belgia, Bosnia, Canada, Danmark, De forente arabiske emirater, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Irland, Island, Italia, Japan, Crotia, Kypros, Liechtenstein, Latvia, Litauen, Monaco, Nederland, New Zealand, Norge, Polen, Portugal, Spania, Storbritannia, Sveits, Sverige, Sør-Afrika, Tsjekkia, Tyrkia, Tyskland, USA og Østerrike.
Hvordan kan jeg kontakte deg?
Du ringer til 0047 92 69 74 97 eller send oss en e-post på post@vaktrommet.no. Du kan også besøke vårt kontaktskjema her... Vår linje er åpen: Mandag-kl 09: 00-16: 00. Fr 9: 00-15: 30 Lukket til lunsj 12: 00-12: 30.
Jeg har mottatt varene mine, men ingen faktura, hvor kan jeg få dette?
Fakturaen sendes direkte til deg fra Afterpay.
Kan jeg bestille fra deg selv om jeg ikke jobber i helsevesenet?
Ja. Alle er velkommen til å bestille fra oss!
Hvorfor ber du om mitt personnummer?
Vi mottar ikke ditt personnummer. men etterpay faktura systemet trenger dette for å verifisere sikker online shopping.
Hvorfor kan jeg ikke betale med faktura?
Dette kan skyldes ulike grunner: 1. Det kreves å være 18 år å kjøpe ved faktura.2. Sjekk adressen din. Faktura godkjenner kun registrerte adresser.3. Du har kanskje bestått maksimumsbeløpet for kjøp ved faktura.4. Du har kanskje angitt feil personnummer. Ditt personnummer må svare til registrert adresse.5. Vårt faktureringssystem Afterpay godkjenner ikke kreditt. Vennligst velg et annet betalingsalternativ.
Hvordan kan jeg returnere eller bytte ut et element?
Som kunde har du alltid en 14 dagers returpolitikk. Hvis et element er skadet når det mottas, gi oss beskjed direkte ved å sende en mail til post@vaktrommet.no eller ring +47 926 97 497, og du vil enten få et nytt produkt eller få pengene tilbake. Du kan også returnere uønsket produkt i originalemballasjen. Legg ved navn, bestillingsnummer og klage / returårsak. Vi står for kostnadene for returforsendelse. Erstatningsleveranser er gratis. Hvis du vil avbryte kjøpet og returnere hele bestillingen, vil vi betale tilbake beløpet du har betalt. Vaktrommet forbeholder seg retten til å kreve fraktkostnader som de hadde overfor kunden. Pakker som ikke hentes men returneres tilbake til Vaktrommet vil bli fakturert med 100 kr. Vår returadresse er: Vaktrommet ASMyrhaugen 17 c0752 Oslo, Norge
Shipping
Shipping
Har bestillingen min blitt sendt ennå?
Din bestilling sendes vanligvis innen 1-3 dager. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 6 dager, kan det være slik at varen din er på bestilling eller forsinket på grunn av høy belastning. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 7 virkedager etter mottatt leveringsmelding, ber vi deg kontakte vår kundeservice for å følge opp hva som har skjedd med bestillingen din
Jeg vil at bestillingen min sendes til en annen adresse enn min egen, hvordan gjør jeg det?
Du kan gjøre dette ved å fjerne markeringen av boksen Send til denne adressen. Du får muligheten til å fylle ut en annen fraktadresse.
Hvilke land sender du til?
Vi sender til disse landene: Australia, Belgia, Bosnia, Canada, Danmark, De forente arabiske emirater, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Irland, Island, Italia, Japan, Crotia, Kypros, Liechtenstein, Latvia, Litauen, Monaco, Nederland, New Zealand, Norge, Polen, Portugal, Spania, Storbritannia, Sveits, Sverige, Sør-Afrika, Tsjekkia, Tyrkia, Tyskland, USA og Østerrike.
Hva er fraktkostnaden?
Vår fraktkostnad avhenger av hvilken type levering du trenger. Den starter på 69 kr i Norge og ca € 8 for internasjonale kunder. For internasjonale kunder - du må ta hensyn til skatt og mva regler i ditt land. Produktene sendes fra Norge uten moms og skatt, men landet ditt kan bestemme seg for å bruke ekstra spesialavgifter til bestillingen din, avhengig av importreglene i ditt hjemland.
FAQ
Har bestillingen min blitt sendt ennå?
Din bestilling sendes vanligvis innen 1-3 dager. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 6 dager, kan det være slik at varen din er på bestilling eller forsinket på grunn av høy belastning. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 7 virkedager etter mottatt leveringsmelding, ber vi deg kontakte vår kundeservice for å følge opp hva som har skjedd med bestillingen din
Jeg vil at bestillingen min sendes til en annen adresse enn min egen, hvordan gjør jeg det?
Du kan gjøre dette ved å fjerne markeringen av boksen Send til denne adressen. Du får muligheten til å fylle ut en annen fraktadresse.
Hva er fraktkostnaden?
Vår fraktkostnad avhenger av hvilken type levering du trenger. Den starter på 69 kr i Norge og ca € 8 for internasjonale kunder. For internasjonale kunder - du må ta hensyn til skatt og mva regler i ditt land. Produktene sendes fra Norge uten moms og skatt, men landet ditt kan bestemme seg for å bruke ekstra spesialavgifter til bestillingen din, avhengig av importreglene i ditt hjemland.
Hvilke land sender du til?
Vi sender til disse landene: Australia, Belgia, Bosnia, Canada, Danmark, De forente arabiske emirater, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Irland, Island, Italia, Japan, Crotia, Kypros, Liechtenstein, Latvia, Litauen, Monaco, Nederland, New Zealand, Norge, Polen, Portugal, Spania, Storbritannia, Sveits, Sverige, Sør-Afrika, Tsjekkia, Tyrkia, Tyskland, USA og Østerrike.
Hvordan kan jeg kontakte deg?
Du ringer til 0047 92 69 74 97 eller send oss en e-post på post@vaktrommet.no. Du kan også besøke vårt kontaktskjema her... Vår linje er åpen: Mandag-kl 09: 00-16: 00. Fr 9: 00-15: 30 Lukket til lunsj 12: 00-12: 30.
Jeg har mottatt varene mine, men ingen faktura, hvor kan jeg få dette?
Fakturaen sendes direkte til deg fra Afterpay.
Kan jeg bestille fra deg selv om jeg ikke jobber i helsevesenet?
Ja. Alle er velkommen til å bestille fra oss!
Hvorfor ber du om mitt personnummer?
Vi mottar ikke ditt personnummer. men etterpay faktura systemet trenger dette for å verifisere sikker online shopping.
Hvorfor kan jeg ikke betale med faktura?
Dette kan skyldes ulike grunner: 1. Det kreves å være 18 år å kjøpe ved faktura.2. Sjekk adressen din. Faktura godkjenner kun registrerte adresser.3. Du har kanskje bestått maksimumsbeløpet for kjøp ved faktura.4. Du har kanskje angitt feil personnummer. Ditt personnummer må svare til registrert adresse.5. Vårt faktureringssystem Afterpay godkjenner ikke kreditt. Vennligst velg et annet betalingsalternativ.
Hvordan kan jeg returnere eller bytte ut et element?
Som kunde har du alltid en 14 dagers returpolitikk. Hvis et element er skadet når det mottas, gi oss beskjed direkte ved å sende en mail til post@vaktrommet.no eller ring +47 926 97 497, og du vil enten få et nytt produkt eller få pengene tilbake. Du kan også returnere uønsket produkt i originalemballasjen. Legg ved navn, bestillingsnummer og klage / returårsak. Vi står for kostnadene for returforsendelse. Erstatningsleveranser er gratis. Hvis du vil avbryte kjøpet og returnere hele bestillingen, vil vi betale tilbake beløpet du har betalt. Vaktrommet forbeholder seg retten til å kreve fraktkostnader som de hadde overfor kunden. Pakker som ikke hentes men returneres tilbake til Vaktrommet vil bli fakturert med 100 kr. Vår returadresse er: Vaktrommet ASMyrhaugen 17 c0752 Oslo, Norge
Faktura
Faktura
Jeg har mottatt varene mine, men ingen faktura, hvor kan jeg få dette?
Fakturaen sendes direkte til deg fra Afterpay.
Hvorfor kan jeg ikke betale med faktura?
Dette kan skyldes ulike grunner: 1. Det kreves å være 18 år å kjøpe ved faktura.2. Sjekk adressen din. Faktura godkjenner kun registrerte adresser.3. Du har kanskje bestått maksimumsbeløpet for kjøp ved faktura.4. Du har kanskje angitt feil personnummer. Ditt personnummer må svare til registrert adresse.5. Vårt faktureringssystem Afterpay godkjenner ikke kreditt. Vennligst velg et annet betalingsalternativ.
Hvorfor ber du om mitt personnummer?
Vi mottar ikke ditt personnummer. men etterpay faktura systemet trenger dette for å verifisere sikker online shopping.
FAQ
Har bestillingen min blitt sendt ennå?
Din bestilling sendes vanligvis innen 1-3 dager. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 6 dager, kan det være slik at varen din er på bestilling eller forsinket på grunn av høy belastning. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 7 virkedager etter mottatt leveringsmelding, ber vi deg kontakte vår kundeservice for å følge opp hva som har skjedd med bestillingen din
Jeg vil at bestillingen min sendes til en annen adresse enn min egen, hvordan gjør jeg det?
Du kan gjøre dette ved å fjerne markeringen av boksen Send til denne adressen. Du får muligheten til å fylle ut en annen fraktadresse.
Hva er fraktkostnaden?
Vår fraktkostnad avhenger av hvilken type levering du trenger. Den starter på 69 kr i Norge og ca € 8 for internasjonale kunder. For internasjonale kunder - du må ta hensyn til skatt og mva regler i ditt land. Produktene sendes fra Norge uten moms og skatt, men landet ditt kan bestemme seg for å bruke ekstra spesialavgifter til bestillingen din, avhengig av importreglene i ditt hjemland.
Hvilke land sender du til?
Vi sender til disse landene: Australia, Belgia, Bosnia, Canada, Danmark, De forente arabiske emirater, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Irland, Island, Italia, Japan, Crotia, Kypros, Liechtenstein, Latvia, Litauen, Monaco, Nederland, New Zealand, Norge, Polen, Portugal, Spania, Storbritannia, Sveits, Sverige, Sør-Afrika, Tsjekkia, Tyrkia, Tyskland, USA og Østerrike.
Hvordan kan jeg kontakte deg?
Du ringer til 0047 92 69 74 97 eller send oss en e-post på post@vaktrommet.no. Du kan også besøke vårt kontaktskjema her... Vår linje er åpen: Mandag-kl 09: 00-16: 00. Fr 9: 00-15: 30 Lukket til lunsj 12: 00-12: 30.
Jeg har mottatt varene mine, men ingen faktura, hvor kan jeg få dette?
Fakturaen sendes direkte til deg fra Afterpay.
Kan jeg bestille fra deg selv om jeg ikke jobber i helsevesenet?
Ja. Alle er velkommen til å bestille fra oss!
Hvorfor ber du om mitt personnummer?
Vi mottar ikke ditt personnummer. men etterpay faktura systemet trenger dette for å verifisere sikker online shopping.
Hvorfor kan jeg ikke betale med faktura?
Dette kan skyldes ulike grunner: 1. Det kreves å være 18 år å kjøpe ved faktura.2. Sjekk adressen din. Faktura godkjenner kun registrerte adresser.3. Du har kanskje bestått maksimumsbeløpet for kjøp ved faktura.4. Du har kanskje angitt feil personnummer. Ditt personnummer må svare til registrert adresse.5. Vårt faktureringssystem Afterpay godkjenner ikke kreditt. Vennligst velg et annet betalingsalternativ.
Hvordan kan jeg returnere eller bytte ut et element?
Som kunde har du alltid en 14 dagers returpolitikk. Hvis et element er skadet når det mottas, gi oss beskjed direkte ved å sende en mail til post@vaktrommet.no eller ring +47 926 97 497, og du vil enten få et nytt produkt eller få pengene tilbake. Du kan også returnere uønsket produkt i originalemballasjen. Legg ved navn, bestillingsnummer og klage / returårsak. Vi står for kostnadene for returforsendelse. Erstatningsleveranser er gratis. Hvis du vil avbryte kjøpet og returnere hele bestillingen, vil vi betale tilbake beløpet du har betalt. Vaktrommet forbeholder seg retten til å kreve fraktkostnader som de hadde overfor kunden. Pakker som ikke hentes men returneres tilbake til Vaktrommet vil bli fakturert med 100 kr. Vår returadresse er: Vaktrommet ASMyrhaugen 17 c0752 Oslo, Norge
Your Order
Your Order
Hvordan kan jeg returnere eller bytte ut et element?
Som kunde har du alltid en 14 dagers returpolitikk. Hvis et element er skadet når det mottas, gi oss beskjed direkte ved å sende en mail til post@vaktrommet.no eller ring +47 926 97 497, og du vil enten få et nytt produkt eller få pengene tilbake. Du kan også returnere uønsket produkt i originalemballasjen. Legg ved navn, bestillingsnummer og klage / returårsak. Vi står for kostnadene for returforsendelse. Erstatningsleveranser er gratis. Hvis du vil avbryte kjøpet og returnere hele bestillingen, vil vi betale tilbake beløpet du har betalt. Vaktrommet forbeholder seg retten til å kreve fraktkostnader som de hadde overfor kunden. Pakker som ikke hentes men returneres tilbake til Vaktrommet vil bli fakturert med 100 kr. Vår returadresse er: Vaktrommet ASMyrhaugen 17 c0752 Oslo, Norge
FAQ
Har bestillingen min blitt sendt ennå?
Din bestilling sendes vanligvis innen 1-3 dager. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 6 dager, kan det være slik at varen din er på bestilling eller forsinket på grunn av høy belastning. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 7 virkedager etter mottatt leveringsmelding, ber vi deg kontakte vår kundeservice for å følge opp hva som har skjedd med bestillingen din
Jeg vil at bestillingen min sendes til en annen adresse enn min egen, hvordan gjør jeg det?
Du kan gjøre dette ved å fjerne markeringen av boksen Send til denne adressen. Du får muligheten til å fylle ut en annen fraktadresse.
Hva er fraktkostnaden?
Vår fraktkostnad avhenger av hvilken type levering du trenger. Den starter på 69 kr i Norge og ca € 8 for internasjonale kunder. For internasjonale kunder - du må ta hensyn til skatt og mva regler i ditt land. Produktene sendes fra Norge uten moms og skatt, men landet ditt kan bestemme seg for å bruke ekstra spesialavgifter til bestillingen din, avhengig av importreglene i ditt hjemland.
Hvilke land sender du til?
Vi sender til disse landene: Australia, Belgia, Bosnia, Canada, Danmark, De forente arabiske emirater, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Irland, Island, Italia, Japan, Crotia, Kypros, Liechtenstein, Latvia, Litauen, Monaco, Nederland, New Zealand, Norge, Polen, Portugal, Spania, Storbritannia, Sveits, Sverige, Sør-Afrika, Tsjekkia, Tyrkia, Tyskland, USA og Østerrike.
Hvordan kan jeg kontakte deg?
Du ringer til 0047 92 69 74 97 eller send oss en e-post på post@vaktrommet.no. Du kan også besøke vårt kontaktskjema her... Vår linje er åpen: Mandag-kl 09: 00-16: 00. Fr 9: 00-15: 30 Lukket til lunsj 12: 00-12: 30.
Jeg har mottatt varene mine, men ingen faktura, hvor kan jeg få dette?
Fakturaen sendes direkte til deg fra Afterpay.
Kan jeg bestille fra deg selv om jeg ikke jobber i helsevesenet?
Ja. Alle er velkommen til å bestille fra oss!
Hvorfor ber du om mitt personnummer?
Vi mottar ikke ditt personnummer. men etterpay faktura systemet trenger dette for å verifisere sikker online shopping.
Hvorfor kan jeg ikke betale med faktura?
Dette kan skyldes ulike grunner: 1. Det kreves å være 18 år å kjøpe ved faktura.2. Sjekk adressen din. Faktura godkjenner kun registrerte adresser.3. Du har kanskje bestått maksimumsbeløpet for kjøp ved faktura.4. Du har kanskje angitt feil personnummer. Ditt personnummer må svare til registrert adresse.5. Vårt faktureringssystem Afterpay godkjenner ikke kreditt. Vennligst velg et annet betalingsalternativ.
Hvordan kan jeg returnere eller bytte ut et element?
Som kunde har du alltid en 14 dagers returpolitikk. Hvis et element er skadet når det mottas, gi oss beskjed direkte ved å sende en mail til post@vaktrommet.no eller ring +47 926 97 497, og du vil enten få et nytt produkt eller få pengene tilbake. Du kan også returnere uønsket produkt i originalemballasjen. Legg ved navn, bestillingsnummer og klage / returårsak. Vi står for kostnadene for returforsendelse. Erstatningsleveranser er gratis. Hvis du vil avbryte kjøpet og returnere hele bestillingen, vil vi betale tilbake beløpet du har betalt. Vaktrommet forbeholder seg retten til å kreve fraktkostnader som de hadde overfor kunden. Pakker som ikke hentes men returneres tilbake til Vaktrommet vil bli fakturert med 100 kr. Vår returadresse er: Vaktrommet ASMyrhaugen 17 c0752 Oslo, Norge

You are not in Norway, do you want to go to the correct site?